אייכלר על פשע השנאה: "בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת"

איתי גדסי No Comments on אייכלר על פשע השנאה: "בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת"

ח"כ ישראל אייכלר גינה בחריפות את פשע השנאה כנגד חרדי באוטובוס לבני ברק שהותקף קשות ע"י חוליגן מוסת ששבר את אפו. "פרי הביאושים של ההסתה האנטישמית שמפיץ ליברמן יום יום בתקשורת המעודדת את הפורעים" האשים אייכלר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את פשע השנאה שהתרחש היום (ראשון) כנגד עובד 'קול חי' באוטובוס לבני ברק, החוליגן הכה את העובד באכזריות ושבר את אפו תוך שהוא מטיח בו "הקורונה באה בגלל החרדים".

ח"כ אייכלר האדים כי "אירוע התקיפה הפראי נגד אדם חרדי באוטובוס לבני ברק, הוא פשע שנאה. זהו פרי הביאושים של ההסתה האנטישמית שמפיץ ליברמן יום יום בתקשורת המעודדת את הפורעים".

אייכלר הבהיר כי "בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת מריצה לכנסת בעוון גזענות ואנטישמיות. אך לעת עתה החוק והפרשנות של השופטים והיועצים משפטיים שוללים את החלת חוק הגזענות והאנטישמיות נגד יהודים חרדיים. הם יכשירו כל פשע שנאה ובלבד שיצליחו להפיל את "שלטון החרדים".

לכן אומר אייכלר, "הדרך היחידה להשיב מלחמה שערה נגד ההסתה והאלימות היא עוד פתק בקלפי ג'. לא נקבל הגנה מהשלטון החילוני, ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים".

אייכלר הבהיר בסוף דבריו, "כל עוד לא אסרו עלינו את ההצבעה בפלפולים משפטיים, חובה על כל איש ואישה לצאת ביום שלישי לקלפי ולהוסיף קולות ליהדות התורה ג'. רק כך נרסק להם את התקווה ל"מדינה בלי חרדים".



0 תגובות